Vrácení zboží a reklamace

Někdy nám to jednoduše nesedne :) Ale nevěšte hlavu. Pokud zboží zakoupíte jako spotřebitel, můžete jej do 14 dnů od doručení vrátit zase zpět a my Vám zboží rádi vyměníme za jiné, nebo vrátíme ve formě elektronického voucheru nebo penězích. Hlavně, abyste byli spokojení :)

Pokud budete zboží vracet, postupujte podle tohoto jednoduchého návodu:

  1. Zboží se všemi visačkami, nenošené, čisté, neprané a voňavé zkuste zabalit tak, aby nebylo při přepravě poškozeno, třeba do stejného obalu, v jakém zboží dorazilo. Pokud už jej nemáte, stačí jej vložit do sáčku a kartonové krabice třeba od staré rychlovarné konvice - nápadům se meze nekladou :)
  2. Do balíčku přiložte číslo objednávky. Pokud odstupujete od smlouvy ve 14denní lhůtě, přiložte ještě vyplněný formulář z našeho webu - nemusíte tak vymýšlet, co přesně napsat.
  3. Zboží doneste (pokud jste z Brna) nebo zašlete na adresu naší prodejny:
    GO2SPORT
    Minoritská 2
    602 00 Brno
  4. Pokud jste balíček poslali doporučeně poštou, můžete jej sledovat na stránce Track and Trace.

Jakmile k nám dorazí, ozveme se Vám a dořešíme způsob výměny, opravy nebo vrácení peněz.

Budete-li mít k vrácení zboží nebo reklamacím otázky, cinkněte nám nebo napište e-mail :)

Podrobné informace k odstoupení od smlouvy (včetně formuláře) nebo reklamacím najdete v našich Obchodních podmínkách.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení